درباره ما

مارکت‌وِی کنفرانس تخصصی تحقیقات بازاریابی است که هر ساله با شیوه‌ای نوآورانه و دانش محور، با حضور مدیران ارشد شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار می‌شود.

مارکت‌وِی راهکاری عملی و علمی برای تبادل نظر در جهت توسعه کسب‌و‌کارها و آگاهی بخشی در مورد جدیدترین تجربیات تحقیقات بازاریابی است. توانمندسازی فعالین صنعت تحقیقات بازاریابی در درک به روز نیازهای جدید بازار هدف خود، از دیگر مزایای این کنفرانس است. در مارکت‌وِی ایده‌های نو،‌ تجربیات جدید، دستاوردها و تاثیرات تحقیقات بازاریابی، معرفی و به اشتراک گذاشته می‌شوند.

اخبار مارکت‌وِی را، علاوه بر وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی مارکت‌وِی، می‌توانید از طریق حامیان رسانه‌ای این کنفرانس، دنیای اقتصاد، اقتصاد نیوز و اکوایران نیز دنبال کنید.

برگزارکنندگان

کنفرانس مارکت‌وِی با همفکری و مشارکت تنی چند از فعالان صنعت تحقیقات بازاریابی که داوطلب فعالیت در این حوزه شدند، برگزار می شود.

آنچه این افراد را به هم پیوند داده، باور به این اصل است که اعتلای صنعت تحقیقات بازاریابی و گسترش فرهنگ تصمیم‌گیری داده محور در شرکت‌ها و سازمان‎‌‌ها، فقط و فقط در گروی حرکت جمعی فعالان این صنعت امکان‌پذیر است.

اعتقاد به تحقق اهداف جمعی به جای تمرکز روی اهداف فردی، این جمع را – که هر یک از آنها، مدیران عامل شرکت‌های تحقیقات بازاریابی هستند – در کنار هم قرار داده و تلاش‌های مستمری که برای برگزاری این رویداد صورت گرفته، آن ها را به یکدیگر نزدیک‌تر کرده و «شورای موسس» مارکت‌وِی را شکل داده است.

نتیجه همفکری و برنامه‌ریزی طی نشست‌های متعدد این افراد، تعیین استراتژی‌ها، اهداف کلان و خط مشی‌های رویداد مارکت‌وِی، تصمیم‌گیری در خصوص سیاست‌های کلی این رویداد در جهت برآوردن اهداف در نظر گرفته شده برای آن و رعایت اصل عدالت بین شرکت‌های تحقیقات بازاریابی است.

اعضا شورای موسس (براساس حروف الفبا)

مدیرعامل شرکت بهینه کاوان کیفیت

  • عضو انجمن تحقيقات بازاريابي اروپا (ESOMAR)
  • عضو انجمن صنفی تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)
  • دانش اموخته كارشناسي مهندسي صنايع، كارشناسي ارشد EMBA
  • 19 سال فعالیت در حوزه تحقيقات مشتري و بازار
  • طراح و توسعه دهنده مدل ارزيابي رضايت ملي مشتريان (NCSI)
  • طراح مدل ارزيابي رضايت مشتريان كالاهاي مصرفي با دوام
  • عضو تيم طراح مدل اندازه گيري رضايت مشتريان صنعت خودرو
  • راهبري تيم اجرايي طراحي و ساخت بزرگترين مركز تماس خروجي كشور
  • راهبري ايجاد نرم افزارهاي كاربردي جمع آوري اطلاعات بر بسترهاي CATI، CAWI و CAPI

مدیرعامل و بنیانگذار هلدینگ تحقیقات بازار دال، رئیس هیات مدیره و هم بنیانگذار شرکت های Data factory و BI Bazar

  • عضو علی البدل هیات مدیره انجمن صنفی تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)
  • عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران
  • عضو گروه مشاوران الوبیز
  • دانش آموخته مهندسی صنایع، کارشناس ارشد بازاریابی، دکترای مدیریت کسب و کار (DBA) در حوزه مدیریت تحول دیجیتال
  • 24 سال فعالیت در صنعت تحقیقات بازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار

هم‌بنیانگذار و مدیرعامل شرکت ReWise (مشاور و مجری تحقیقات بازاریابی)

  • عضو انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR)
  • عضو هیات مدیره انجمن صنفی تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)
  • انتشار مقاله علمی در مورد UX Research در مجله معتبر Research World (تحت حمایت ESOMAR)
  • محقق منتخب سال 2023 جشنواره Insight250 (تحت حمایت ESOMAR)
  • طراح راهکارهای تحقیقاتی (Commercial Director) در شعبه ایران شرکت تحقیقات بازاریابی GfK (جزو برترین 10 شرکت بزرگ تحقیقات بازاریابی در دنیا)، تا سال 2018
  • 22 سال سابقه فعالیت در صنعت تحقیقات بازاریابی
  • مدرس دوره تحقیقات بازاریابی در مدرسه ویژه، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

بنیانگذار و مدیرعامل شرکت آمارگران تفکر ایده آل (Idealween)

  • دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دکترا مدیریت تکنولوژی
  • عضو انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR)
  • 19 سال فعالیت در صنعت تحقیقات بازاریابی
  • انتشار مقاله در مورد صنعت تحقیقات بازاریابی در ایران در مجله معتبر Research World (تحت حمایت ESOMAR)
  • تجربه کار در شرکت Synovate در ایران
  • تجربه کار در شرکت Ipsos در ایران

بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شرکت TOPLANS

    • عضو انجمن تحقیقات کیفی آمریکا (QRCA)
    • عضو مشاوران مرکز آمار ایران (SCI)
    • عضو انجمن صنفی تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)
    • دانش آموخته کارشناسی ارشد MBA گرایش بازاریابی، کارشناسی ارشد مهندسی انرژی
    • 15 سال سابقه در صنعت تحقیقات بازاریابی
    • نماینده رسمی و مدیر شرکت Synovate در ایران، تا سال 2011
    • نماینده رسمی و مدیر شرکت Ipsos در ایران، تا سال 2013
    • مترجم کتاب « A Handbook of Online Marketing Research» نوشته Ray Poynter

مدیرعامل شرکت کالار (شرکت تحقیقات بازار در صنعت دارو و تجهیزات پزشکی)، بنیانگذار شرکت سوبازار (بازارگاه گزارش های بازار ایران)

    • دانش آموخته دکترای داروسازی و کارشناسی ارشد MBA با گرایش بازاریابی
    • عضو انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR)
    • مشاور بازاریابی در صنعت سلامت، دارو و تجهیزات پزشکی
    • عضو علی البدل هیات مدیره انجمن صنفی تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)

حامی رسانه‌ای و حامی اجرایی

کنفرانس مارکت‌وِی، از طرف دنیای اقتصاد حمایت رسانه‌ای شده و حامی اجرایی این کنفرانس، هلدینگ بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) می‌باشد.

هلدینگ بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQIبا شعار کیفیت مسئولیت همه ماست و به عنوان بزرگترین شرکت فعال در صنعت TIC و دارنده بزرگترین مرکز تماس و مرکز افکارسنجی بخش خصوصی کشور، مجری این کنفرانس تخصصی می‌باشد. این هلدینگ با بیش از ١٢٠٠ نفر پرسنل متخصص و سابقه بیش از ٣٤ سال فعالیت، سالانه  با بیش از نهصد شرکت خدماتی، تولیدی و بازرگانی همکاری می‌نماید. بهره گیری از روشهای متعدد تحقیقات بازار کمی و کیفی ، بسترهای نرم‌افزاری و داشبوردهای آنلاین در این شرکت امکان اجرای پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان را برای مشتریان فراهم ساخته است .

ما امید داریم با شکل‌گیری این همکاری صنفی و ارتقا سطح تصمیم‌گیری داده محور، به رشد و تعالی صنعت تحقیقات بازاریابی کمک نماییم.

دنیای اقتصاد، گروه رسانه‌ای “دنیای اقتصاد” از سال ۱۳۸۱ به طور مستمر در حوزه اقتصاد، فعالیت‌های رسانه‌ای مختلفی داشته و از یک روزنامه چاپی به مرجع داده‌های اقتصادی ایران تبدیل شده است. هم‌اینک گروه دنیای اقتصاد شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف اقتصادی در قالب روزنامه دنیای اقتصاد، انتشارات دنیای اقتصاد، سایت اقتصاد نیوز، هفته‌نامه تجارت فردا، تیم تحلیلی دنیای بورس، شبکه اکو ایران، روزنامه Financial Tribune, آکادمی دنیای اقتصاد، مرکز همایش‌های دنیای اقتصاد و مرکز نوآوری دنیای اقتصاد می‌باشد.

با پیشرفت فناوری و داده‌محور شدن خدمات، مجموعه دنیای اقتصاد نیز در نظر گرفت تا با تکیه بر دانش و تجربه رسانه‌ای و اقتصادی خود و همچنین بهره‌گیری از اعتبار خود در حوزه‌های خصوصی یا دولتی، خدمات و کارآمدی را برای مشتریان خود افزایش دهد و بدین منظور مرکز نوآوری و شتابدهی دنیای اقتصاد را راه‌اندازی کرد. اکنون مرکز نوآوری و شتابدهی دنیای اقتصاد با شعار «آینده از اینجا شروع می‌شود» قصد دارد تعاملی سازنده میان اشخاص حقیقی و شرکت‌های مستعد سرمایه‌گذاری ایجاد کند و پلی میان نظام اقتصادی سنتی و مدرن باشد. این مرکز بر این باور است که می‌تواند با تکیه بر شبکه ارتباطی گسترده‌ای که در طول سال‌ها فعالیت تخصصی خود در حوزه اقتصاد کسب کرده است، موجبات رشد اقتصادی و پیشرفت در صنعت فناوری را فراهم آورد.