حامیان مالی

دنون اسپانسر مارکت وی

تعهد دنون به تأمین سلامتی از طریق غذا، به اندازه ی خود گروه دنون، قدمت دارد. کسب و کار این گروه در 1919 از تلاش ایساک کاراسو برای رفع مشکلات گوارشی کودکان با همکاری انستیتو پاستور، در تولید اولین ماست دارای باکتری های مفید آغاز گردید، و از روی نام کوچک فرزند او، دانیل، نام نهاده شد.
ما بیش از یک قرن به این مأموریت متعهد بوده ایم: ارائه محصولات سالم، خوشمزه، مطابق با نیازهای تغذیه ای و عادات غذایی مردم در 120 کشور جهان. هر چهار کسب و کار دنون شامل لبنیات، محصولات با منشأ گیاهی، آب های آشامیدنی، تغذیه تخصصی کودکان و بزرگسالان، این هدف متعالی را دنبال می کنند.

مطالعه بیشتر

قطر ایرویز اسپانسر کنفرانس مارکت وی

شرکت هواپیمایی قطر در سال 1993 تاسیس شد و اکنون حدود 160 پرواز از مرکز دوحه به سایر مقاصد جهان دارد. خطوط هواپیمایی قطر از سال 2011 تا 2022، 7 بار به عنوان ایرلاین برتر توسط موسسه SKYTRAX انتخاب شده است.

مطالعه بیشتر

برند ایپل

با سامانه گردآوری و تحلیل داده‌های ایپل (ePoll) می‌توانید بدون دانش برنامه‌نویسی، از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین پرسشنامه‌ها با شرط گذاری‌های مختلف را طراحی کنید، به صورت آنلاین و یا آفلاین جمع‌آوری اطلاعات را انجام دهید و به صورت زنده و به لحظه نتایج گرافیکی و گزارش‌های مختلف از داده جمع‌آوری شده را مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر

شرکت فرآورده‌های لبنی رامک تولیدکننده انواع محصولات لبنی و یکی از بزرگترین زیرمجموعه‌های هلدینگ دلتا  در ایران می‌باشد که در سال ۱۳۶۹ توسط خانواده نصیری در استان فارس و شهر شیراز تاسیس شد و امروزه با گسترش روز افزون فعالیت به عنوان یک برند ملی شناخته شده و در بیش از ۳۰ شهر ایران دارای شعبه می‌باشد.

مطالعه بیشتر

مجموعه الرافدین با توجه درک نیاز شرکت‌های صادر‌کننده نسبت به ایجاد بخش مطالعات بازار اقدام به تاسیس GIIRAC و فعالیت نمود. تیم ما از محققان حرفه‌ای و اعضای آموزش‌دیده در کشور‌های هدف تشکیل شده است. خدمات پیشنهادی ما در بیش از 20 صنعت متفاوت شامل صنایع خودرو‌سازی، آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی، مصالح و مواد ساختمانی، فناوری اطلاعات و … می‌باشد. در حال حاضر به جز کشور عراق قادر به ارائه خدمات در کشور‌های سوریه و ترکیه نیز هستند.

مطالعه بیشتر

یک قرن خاطراه با بوی قهوه در چهارراه استانبول

“ریو” در سال 1311 توسط یک بانوی ارمنی تاسیس شد و نزدیک به یک قرن است که افتخار همراهی با مخاطبان را دارد و بعنوان اولین تولید کننده قهوه در ایران به این همراهی می بالد. بسیاری از مشتریان قهوه ریو از زمان کودکی به همراه پدر و مادر یا بعضاً پدربزرگ و مادربزرگ برای خرید قهوه به فروشگاه چهارراه استانبول می آمدند و امروز با مرور خاطراتشان لذت نوشیدن قهوه را در شعب جدید ریو بار دیگر تجربه می کنند. در طول نود سال گذشته ریو به پشتوانه همراهی مخاطبان خود در حال رشد و توسعه است و قدردان همراهی این عزیزان در طول 3 نسل گذشته می باشد.

مطالعه بیشتر

پرس لاین حامی مالی کنفرانس مارکت وی

پُرس‌لاین نرم‌افزار فرم‌ساز، آزمون‌ساز و ساخت پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین با بیش از ۵۰ هزار مشتری در ۸ کشور منطقه خاورمیانه است.

ما معتقدیم با پُرس‌لاین، مدیران، کارآفرینان و دانشجویان، از لحظه‌ای که تصمیم به انجام مطالعه و نظرسنجی می‌گیرند تا دریافت نتایج و تصمیم‌گیری، کلیه مراحل را بدون اتلاف وقت و صرف هزینه‌های فراوان‌، شخصا و به سرعت می‌توانند انجام دهند.

مطالعه بیشتر

تصویر آینده شرکت تحقیقات بازار و اسپانسر مارکت وی

شرکت تصویر آینده، به عنوان تنها شرکت تحقیقات بازار جنوب کشور، که علاوه بر تحقیقات بازار در عرصه برندینگ، مارکتینگ، تبلیغات، خدمات نوین به مشتریان خود ارائه می دهد. تصویر آینده با تکیه بر دانش به روز نیروهای انسانی خود، در تلاش است تا نقش بسزایی در شناخته شدن یا توسعه کسب و کارمشتریان خود داشته باشد.

مطالعه بیشتر

الست اسپانسر مارکت وی

الست الیت یکی از زیرمجموعه های هلدینگ الست گروپ با هدف بهره‌مندی از توانایی‌های فنی و مالی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در 3 کشور ایران، آلمان و کانادا کسب‌و‌کارهای مختلفی را اداره می‌نماید.
خدمات الست الیت شامل ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه کسب‌و‌کار در آلمان و کانادا و جذب سرمایه‌های خارجی برای استارت‌آپ‌های ایرانی و تسهیل تجارت در اروپا و آمریکا می‌باشد.

مطالعه بیشتر

پندارگان اسپانسر مارکت وی

پندارگان یک پلتفرم جامع‌ و حرفه­‌ای جهت جمع­‌آوری کلیه داده‌های برون سازمانی و تحلیل آنها در سازمان­‌های بزرگ می‌باشد. داده­هایی که به جهت تحقیقات بازار، بررسی بازار خرده­‌فروشی (Retail audit)، تعالی سازمانی، ارزشیابی، ارزیابی 360، رضایت‌سنجی کارکنان و مشتریان، رصد عملکرد رقبا، و بطور کلی نظرسنجی از کلیه ذینفعان سازمان مورد استفاده قرار می­‌گیرد. کافیست تا با فرم­ساز پویای پندارگان پرسشنامه‌­های خود را ساخته و به روش­‌های برخط، میدانی و تلفنی اقدام به جمع‌­آوری داده­‌ها نموده، سپس بر اساس نتایج استخراج شده تصمیمات کلان و استراتژیک خود را اتخاذ نمایید.

مطالعه بیشتر