راهنمای سخنرانان
موضوعات و قوانین سخنرانی:
- در دور اول از رویداد مارکتوِی، سخنرانان اصلی ثبتنام شده در انتخاب موضوع سخنرانی خود، آزاد هستند. بدیهی است موضوعات انتخاب شده باید در حوزه تحقیقات بازاریابی یا مباحث مرتبط با آن باشد.
- موضوعات انتخاب شده نمیتواند مستقیما جنبه تجاری داشته یا حالت تبلیغاتی به خود بگیرد.
- موضوعات انتخاب شده نباید به گونهای باشد که خدمات آژانس مشارکت کنندهای را معرفی یا تبلیغ نماید.
- موضوعات انتخاب شده و نحوه پرزنت آنها، نباید به گونهای باشد که این حس را در مخاطبان ایجاد کند که برای بازاریابی و فروش یک خدمت مورد هدف قرار گرفته است.
- سخنرانان، مجاز به استفاده از نام/ برند/ لوگوی رقبای ایرانی در طول پرزنت خود نیستند، چه در جهت بیان مثبت یا چه در جهت بیان منفی.
- حق مشارکت در سخنرانی دوره اول کنفرانس، مبلغ 30 میلیون تومان است.
با توجه به دغدغههای مخاطبین این کنفرانس، موضوعات زیر برای سخنرانی پیشنهاد میشود:
- آزمونهای pre-launch در سنجش اثربخشی تبلیغات و کاربرد آن در پیشبینی نتایج برنامههای تبلیغاتی
- مدلهای Cost to Serve در تحلیل اثربخشی سیستم توزیع و پخش محصولات
- معرفی نسل جدید شاخصهای سنجش سلامت برند
- کاربرد مدل BAV در تحلیل عملکرد برند و تخمین ارزش مالی برند
- معرفی مدلهای جدید تعیین قیمت بهینه محصول
- معرفی مدلهای تحلیل کشش قیمت یا Price Elasticity و کاربرد آن در شرایط تورمی بازار ایران
- نقش هوش مصنوعی در تحلیل دادههای فروش و شناسایی الگوهای بهبود
- نقش سیستمهای خبره در توسعه راهکارهای فروش و بازاریابی
- تحلیل پیشرفته برند و نقش آن در انتخاب رسانه، پیام تبلیغاتی و برنامه ارتباطات
- تکنیک ZMET و نقش آن در توسعه سناریوهای تبلیغاتی
- مدلهای سنجش اثربخشی اقلام POSM در پایانههای فروش
- مدلهای RTM (Route to Market)
- تحلیل pinpoint و بررسی ماتریسهای رفتار مصرفکننده
- موضوع journey mapping customer
مدت زمان سخنرانی:
- هر سخنران حدود 15 دقیقه زمان برای سخنرانی در اختیار دارد.
- هیچ سخنرانی، حق ارائه بیش از زمان مشخص و اعلام شده را نخواهد داشت.
- پس از 10 دقیقه از زمان آغاز سخنرانی سخنرانان ثبت نامی، هشدار زمان به سخنران داده خواهد شد.
- پس از اتمام زمان هر ارائه، هشدار نهایی به سخنران داده خواهد شد.
- پس از 3 دقیقه و در صورت عدم اتمام ارائه، مادریتور برنامه از سخنران تشکر کرده و سخنرانی را خاتمه میدهد.
نحوه گزینش و انتخاب موضوعات سخنرانی:
هر سخنران موظف است پس از ثبت نام و پرداخت حق مشارکت، موضوع سخنرانی خود را به همراه چکیده ای حداکثر در 100 کلمه و در زمان اعلام شده از طریق آدرس ایمیلی که در اختیار سخنران قرار داده شده است، برای کمیته داوری ارسال کند. کمیته داوری متشکل از 3 نفر است که در هر دوره با رای اعضای شورای موسس انتخاب می شوند. وظیفه این کمیته، ارزیابی موضوعات سخنرانی و رعایت اصول مورد تاکید در خصوص موضوعات سخنرانی، تایید/ رد آن ها و ارزیابی رعایت قوانین مربوط به فایل پرزنتیشن آژانس های مشارکت کننده، تایید/ رد آنها میباشد. کمیته داوری موضوعات پیشنهادی را ارزیابی کرده و نتیجه ارزیابی را به سخنران اطلاع میدهد.
بدیهی است که در صورت عدم تایید موضوع سخنرانی، مبلغ حق مشارکت سخنرانی واریزی (مبلغ 30 میلیون تومان)، به سخنران عودت داده خواهد شد.
معیار ارزیابی موضوعات انتخابی، به شرح زیر است:
- قرار گرفتن موضوع انتخاب شده در حوزه تحقیقات بازاریابی یا سایر حوزه های مرتبط با آن
- جذابیت موضوع انتخابی برای گروه مخاطبین
- رعایت موارد لیست شده در بند قوانین سخنرانی
ترتیب ارائه سخنرانیها:
ترتیب ارائه سخنرانی ها در هر دوره، توسط شورای موسس تعیین می شود. ترتیب ارائه سخنرانی های سخنرانان اصلی، به صورت تصادفی و با روش نمونه گیری تصادفی ساده (Simple Random Sampling) با متد Random Device Method در حضور اعضای شورای موسس، انجام خواهد شد.
ترتیب درج اسامی/ لوگوهای آژانس های مشارکت کننده و سخنرانان در وب سایت و رسانه های اجتماعی رویداد مطابق با ترتیب ارائه سخنرانی ها خواهد بود.
سهمیه دعوت سخنرانان:
هر سخنران، می تواند به دلخواه خود، 5 شرکت/ سازمان را به صورت رایگان به رویداد دعوت نماید. نحوه دعوت بدین گونه خواهد بود که اسامی و مشخصات تماس این افراد، در اختیار مجری برگزاری Market Way قرار گرفته و مجری اقدام به دعوت از این شرکت ها/ سازمان ها می کند. بدیهی است هر یک از آژانس های مشارکت کننده نیز می توانند شخصا اقدام به برقراری ارتباط با مدعو خود نیز بنمایند.
اصل رقابت آزاد:
هرگونه تعامل میان مدعوین رویداد مجاز است. بنابراین آژانسهای مشارکتکننده/ سخنرانان با پذیرش این فرض در این رویداد شرکت می کنند که ممکن است هر کدام از مدعوینی که کارفرمای آن ها نیز هستند، همکاری جدیدی را با شرکت تحقیقات بازاریابی همکار، آغاز یا توسعه دهند.
نکته: به منظور تشویق شرکتهای تحقیقات بازاریابی در جذب و معرفی اسپانسر (در همه سطوح) مبلغی معادل با 20% از کل مبلغ اسپانسرینگ پرداخت شده، به شرکت تحقیقات بازاریابی معرفی کننده اسپانسر، توسط مجری و پس از دریافت مبلغ اسپانسرینگ و اتمام رویداد، پرداخت خواهد شد.