راهنمای شرکتکنندگان
مارکتوِی برای چهار گروه مختلف از مخاطبان طراحی شده و برگزار می گردد:
شرکتها و سازمانها در صنایع مختلف، که صرفنظر از اندازه شرکت و تعداد پرسنل، به تصمیمگیری داده محور باور دارند و اعتقاد دارند که تحقیقات بازاریابی میتواند در کاهش ریسک تصمیمگیریهای تاکتیتال و استراتژیک، نقش مهمی را ایفا کند. این گروه شامل افراد تصمیمگیرنده در سازمانها در خصوص تحقیقات بازاریابی میباشند که عموما شامل مدیران عامل، بازاریابی، برند، تحقیقات بازاریابی، روابط عمومی، تبلیغات، محصول، تبلیغات دیجیتال، تحقیق و توسعه و توسعه کسب و کار میشوند.
این گروه از طرف مجری مارکتوِی به صورت رایگان برای شرکت در کنفرانس دعوت خواهند شد.
اگر شما هم عضو این گروه هستید و علاقمند به حضور در مارکتوِی، ولی هنوز دعوتنامه دیجیتالی خود را دریافت نکردهاید، به ما اطلاع دهید!
شرکتهای تحقیقات بازاریابی، این گروه شامل شرکتها و موسسات تحقیقات بازاریابی است که در زمینه مشاوره، اجرا و ارائه خدمات تحقیقات بازاریابی فعالیت میکنند. مارکتوِی در تلاش است که فرصتی برای معرفی این گروه از مخاطبان به شرکتها و سازمانها در صنایع مختلف فراهم آورد، تا بدین ترتیب سازمانها و برندهای مختلف به فراخور نیازهای خود بتوانند با متخصصین حوزه تحقیقات بازاریابی آشنا شوند.
مشارکت شرکتهای تحقیقات بازاریابی در این رویداد، از دو طریق امکانپذیر است:
- ارائه سخنرانی در رویداد، با پرداخت مبلغ 30 میلیون تومان
- حمایت مالی از کنفرانس مارکتوِی، از طریق بستههای حمایتی متنوعی که برای شرکتها و سازمانها فراهم شده است یا از طریق بسته حمایتی که به صورت اختصاصی برای شرکتهای تحقیقات بازاریابی طراحی شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آداب سخنرانی، اینجا را مطالعه نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بستههای حمایتی، اینجا را مطالعه نمایید.
اگر شما هم عضوی از این گروه بوده و علاقمند به معرفی خود به صنعت در قالب ارائه سخنرانی در مارکتوِی هستید، به ما اطلاع دهید!
حامیان مالی (اسپانسرهای) رویداد، اگر صاحب برند هستید و محصول یا خدمتی را عرضه میکنید یا شرکت تحقیقات بازاریابی هستید و علاقمندید به جز حضور در مارکتوِی، نقش پررنگتری در این کنفرانس تخصصی داشته باشید، میتوانید یکی از بستههای حمایتی مارکتوِی را برگزیده و با ما همراه باشید!
برای کسب اطلاعات بیشتر، اینجا را مطالعه نمایید.
علاقمندان به صنعت تحقیقات بازاریابی، اگر در هیچکدام از دستههای قبل قرار نمیگیرید ولی دوست دارید با شرکتهای مختلف تحقیقات بازاریابی یا صاحبین برندها در صنایع مختلف آشنا شوید، حتما مارکتوِی جای مناسبی برای شماست.
برای حضور در مارکتوِی، لطفا فرم زیر را تکمیل نموده و هزینه 2 میلیون تومانی حضور در مارکتوِی را پرداخت نمایید.